Tresemme

Äntligen har jag tagit mod till mig och köpt det svindyra schampot ...
Eller det s ju igentligen inte så dyrt, men eftersom man kanske tvingas slänga 900ml schampo för att det inte funkar för ens hår, så är det svindyrt ;)
Det ska tydligen ta 3 gånger innan man märker nån skillnad ... Så jag berättar väl om resultatet om tre dagar då ;)

För övrigt så har jag varit på sjukhuset idag och kollat så sonden låg rätt och sedan pluggat matte inför nationella provet på torsdag.
En lagom rolig måndag så där ;)

Men om en timme blir det roligare för då kommer min moster och hälsar på oss.
Hon stannar hos oss en hel vecka så vi hinner ses riktigt ordentligt :D






Kommentarer
Mathilda

Var den rätt då??



Myyys!! :) Hälsa från mig :D <3



Sv: Japp! Nu kan du hålla det emot honom om du inte är nöjd med betyget!! :P <3

2012-05-22 @ 14:47:53
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Mathilda

Sv: Slangen :P <3

2012-05-22 @ 18:09:13
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0