Födelsedagsmingel och shopping

Hejsan på er!
Lite sent inlägg idag för jag har haft fullt upp med att packa till båten.
I morn ger vi oss nämligen ut på havet en sväng till.
Är tanken i alla fall :P
 
Igår sprang jag runt i olika affärer och sista minuten shoppade allt som jag skulle ha till presenten på kvällen.
Så typiskt mig på nåt vis ...
Det blev väldans bra tillslut i alla fall tycker jag :D
Jag hittade även en del smågrejer till mig själv.
En earcuff och en hårolja.
Håroljan var jätte bra! Verkligen något jag kan rekomendera till de som har frissigt, tort och skadat hår.
Och till dem som, precis som jag, har en förmåga att missbruka plattången ;)
 
Födelsedagsminglet var väldans trevligt,
även om jag inte kunde stanna så länge som jag velat ...
Och jag tror min vän blev glad för presenten :)
 
 
Min fina 18:åriga vän :D
 
Mina inköp :D Och lite packning i bakgrunden ... :P
 
Presenten :D
 
 


Kommentarer
Mathilda-There´s only one tree hill

Jag ÄLSKADE presenten!! Tack snällaste, finaste, underbaraste du! Du och jag för alltid! :D <3

Svar: Åh varsågod :D <3
Charlotte

2012-07-15 @ 19:24:49
URL: http://othtjejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0