Min Sötaste Underbaraste Vän

Hejsan :D
Var ju som bekant på ett födelsedags party här för bara nån vecka sen.
Och tro det eller ej, men jag fick en present?
Ja! Helt otroligt :D
Vem går bort och får och present lixom ;)
Och det var inte vilken present som helst utan ett jätte fint armband ifrån Grekland som sas ha en sorts beskyddande verkan på den som bar det.
Så nu ska det skydda mig ifrån hemska saker, och se till att jag mår bra snart :D
Jag kan säga att jag blev rörd till tårar, sådana vänner växer inte på träd.
Älskar dig Mathilda! ♥
 
Fint va? :D ♥


Kommentarer
Mathilda

Ahw, älskar dig massor! Vilken tur att det passade, valde mellan två olika storlekar! Bli bra! Nu! ♥♥♥♥♥

2012-07-24 @ 21:28:46
URL: http://othtjejen.blogg.se
Mathilda

Ahw, älskar dig massor! Vilken tur att det passade, valde mellan två olika storlekar! Bli bra! Nu! ♥♥♥♥♥

Svar: Det passade perfa! :D Ja jag gör mitt bästa, och armbands guden kämpar på oxå tror jag för jag har mått strålande de senaste dagarna :D har aldrig varit så pigg känns det som :D :D <3
Charlotte

2012-07-24 @ 21:29:26
URL: http://othtjejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0