Charlotte Dujardin

Hello! :)
Började morgonen med att kliva upp sju ...
Jag va hungrig okej? ;)
Sen åkte jag till sjukhuset för att väga mig, and guess what jag hade gåt upp 1.5kg på två veckor!
Sjukt bra!
Jag ska ju gå upp ca. 0.5kg per vecka såå :D
 
Sen åkte jag och mamma och handla mat ...
Efter det gjorde jag kycklingsallad och åt ciabatta till :D
 
Hela eftermiddagen har gått åt till att kolla på dressyren.
Det gick ju som det vanligt för svenskarna ... -_-
Men de andra va desto bättre.
Jag säger bara Charlotte Dujardin!
Vilken ryttare, vilken häst, vilket sammspel, vilken ritt!
Jag fällde till och med en liten tår på slutet, det va bara sååå bra! :D
 
Nu har jag precis lagat min köttfärs-och-potatis-gratäng till familjen
Och kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra av än ...
Kanske kolla på sista Life unexected men jag veeeet inte asså.
Då e det ju slut sen :O
Och det vill jag inte att det ska vara! 
Vi får väl se hur det blir ... ;)
 
Charlotte Dujardin
 
Kycklingsalladen :D
 
Köttfärs-och-potatis-gratäng :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0