Dop

Hejsan på er! :D
Igår var jag på dop.
Det var min kompis guddotter som döptes.
Dopet hölls i kyrkan i hägersten. har aldrig vart där förut men jag blev inte direkt missnöjd.
Lagom stor, mysig, massa fina färgade stenar framme i kyrkan
och ett ljust fint rum där vi fikade efteråt.
Jag älskar dop! :D
Det är så himla fin stämning hela tiden, och alla är så glada.
 
På kvällem skulle jag ha åkt in till stan, men jag hade verkligen ingen energi kvar :(
Till min glädje visade det sig att min kära vän inte had det heller.
Så vi spenderade kvällen i soffan framför sommarkrysset och film :D
 
 
 
Söta Amanda♥
 
Min Outfit igår :D


Kommentarer
Mathilda-There´s only one tree hill

Du är så fin och det var jätte roligt att du kom :D
Kvällen va awesome! :D <3

Svar: Du va (och är!) oxå jätte fin :D Superduper skoj att jag fick komma ju! Det e ju lixom inte min släkt ;)

Håller med dig, kvällen var awesome :D :D
Charlotte

2012-08-05 @ 19:26:32
URL: http://othtjejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0