Slapp dag

Hej på er :)
Idag har jag haft en ganska slapp dag.
Mamma och jag bestämde att jag skulle få slippa ha sondmaten en natt.
Så idag är jag lite trött ...
Men det va grymt skönt att sova utan att sitta fast! :D
Bästa natten på länge, så det väger upp min trötthet ;)
 
Gjorde en inpackning för ca.15 min sen och därför sitter jag just nu med en extremt snygg badmössa på mig ;)
Men det börjar klia lite så jag funderar på att gå och skölja ur det.
Ha en bra kväll så hörs vi! ♥
 
 
Till middag blev det ris blandat med olja, kryddor och sallad. Till det chicken nuggets :D
 
 
Och till efterrätt serverade mamma hemmagjord cheesecake
med farmors rårörda jordgubbs sylt till :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0