Presenter igen! :D

Hej på er!
Idag händer inte mycket här hemma ...
Jag har varit duktig och städat ur köket, damsugit, gått ut med hunden,
borstat hunden och smörjt in hennes liggsår :D
 
Ikväll tror jag det blir en sväng med "lillebilen", våran lilla röda sportbil, till ett ställe som heter Vassruggen där det är som en bilträff.
Själva namnet på stället är ju inte så väldans insiperande kan man tycka ... :P
Men det brukar va trevligt där ;)
 
Juste!
Igår fick jag ännu mer presenter :D
Man kan ju tro att jag fyller år eller något.
Den här gången fick jag det för att jag har passat min kompis katt,
och deras fåglar.
Och va fick jag då?
Jo, två jätte söta fiskar! :D
Ingen aning om vad det e för sort eller nåt,
men de e urgulliga och har fått flytta in till akvariet i mitt rum.
 
 
Va ju lixom tvungen att döpa dem lite ... :P
Så den gula heter Tiger, och den gråblå heter Dot :D
Hihi ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0