Ingen kanot paddling för mig inte

God morgon!
Var hemma igår för jag mådde så dåligt och idag blir jag ledig för min doktor förbjöd mig att åka och paddla kanot med klassen ... Tråk doktor!
Jaja, de e ju för att jag ska må bra så de är bara att göra som han säger ;)
Förmiddagen ska jag i stället ägna åt att plugga och sen åka och väga mig :S
Ikväll ska jag nog åka till stallet och hälsa på tror jag ...

Juste!
Jag har ju inte berättat va jag och Mathilda hittade på för våra mammor i söndags :P Vi ordnade en överrasknings picknick! Hihi!
Hur kul som helst, och jag tror de va uppskattat :D



Kommentarer
Mathilda

:D <3

2012-05-29 @ 15:05:02
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0