Today I Feel Stronger

Var hos doktorn idag och vägde mig igen ... som varje onsdag.
Och varje onsdag är det lika läskigt.
Har jag lyckats gå upp så jag slipper sondmatas?
Eller har jag gått ner, och måste bli inlagd?!
Alltid samma panik ...
Men jag har långsamt börjat klättra uppåt nu verkar det som :D
Jag blev så glad! Och mamma, som var med som lite stöd, blev så glad att hon började gråta.
Jag är så lyckligt lottad som har så engagerad familj, och vänner med för den delen.
Jag vill att ni ska veta att det är delvis eran förstjänst att jag lyckats så bra.
Utan er hade det aldrig gått, tack♥

I've been given hope
That there's a light on up the hall
And that a day will come
When the fight is won
And I think that day has just begun


Kommentarer
Mathilda-There´s only one tree hill

Åh jag gråter nästan också av lycka! Bra jobbat fina du!! <3 <3

2012-03-29 @ 21:07:56
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Mathilda-There´s only one tree hill

Sv: Right back at ya! <3 <3 <3

2012-03-29 @ 22:58:53
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0