The Hunger Games

Halloj på er!
Idag har varit en extremt bra dag! :D
Solen har skinit och jag har kunnat gå i min nya skinnjacka och converse,
och på eftermiddagen åkte hela klassen till Heron City och kollade på The Hunger Games.
Eftersom vi har läst boken på engelskan
så åkte engelskaläraren med oss också, lite skoj tyckte jag ;)
Filmen va lite sådär. Boken är mycket bättre!
Dem hade klippt bort så mycket så jag började fundera på om en person som inte läst boken ens skulle förstå vissa saker. Men om man ska se nogåt positivt med att dem tagit bort en massa så är det väl att dem även hade tagit bort en del äckliga scener som i boken beskrevs väldigt ingående :S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0