Vart på Bahamas en sväng ;)

Hejsan!
Min dag började på magnet röntgen på Huddinge sjukhus. Hela förra veckan fick jag höra riktigs rysare om hur folk hade uppfattat den där maskinen, och som tur va stämde inget!
Det va hur mysigt som helst ju! Uppvärmd dyna, fläktar med frisk luft och vilken radio kanal man än ville.
Jag kom på mig själv med att jag trodde jag låg i nån solstol på Bahamas eller nåt ;P

När jag kom hem, fyra timmar senare, var jag grymt hungrig. Irriterande art man alltid måste göra de där undersökningarna fastande :(
Jag kastade i alla fall i mig ett par mackor och dig sen på soffan.
Vid middags tid kände jag mig piggare så jag lagade indisk köttfärsås åt mig och min far. Det brukar bli grymt gott ... Men jag vs nog lite trött ändå för jag missade de viktigaste ingredienserna. Nämligen curryn och lime bladen -_-

Och här skulle de ha legat en fin bild på alla ingredienser men den verkar jag ha slängt ... Jag tror jag ska gå och sova igen -_-



Kommentarer
Mathilda

Jag vill oxå till Bahamas ;) <3

2012-06-04 @ 22:42:02
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Mathilda

Sv: På söndag :) <3

2012-06-05 @ 00:04:58
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0