Övningskörning, översvämning, grekblå och mycket mer

Tjo på er därute!
Har inte bloggat nu igen .. gud va svårt det är att komma ihåg det!
Men så är det bara ;)

Sen vi hördes sist har en del hänt.
Jag har övningskört, och faktist kommit upp i 70km/h den här gången ;)
Sen har jag och mamma målat ett fult gammalt bord. "Grekblått" blev det ;D
Och i fredags var vi på hundklubben och träffade sökgruppen för sista gången innan sommaren. Det var riktigt mysigt med korv och fika i skogen. Härligt! :D
Vad har mer hänt då ...?
Jo juste! Igår svämmade, området som ligger ett par min bort från oss, över! Helt sjukt! Jag och pappa skulle åka igenom där påvägen hem från båten, och vi höll på att flyta bort ;) Alla hade skaffat sig en "liten" pool på tomten, kan man säga. Grattis säger jag bara ... -_-

Nu ska jag göra lite fika och kolla på Extrema mammor: skärpmatsmammor ;)
Hare bra!


Det grekblå bordet :D


Översvämningen ;)




Kommentarer
Mathilda

Oj! Vi åkte där idag och då höll sig översvämningen till dikena i alla fall!!

2012-06-18 @ 23:08:54
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0