Det va minst hundra eller hur?!

Hej på er!
Idag har det inte hänt mycket ... Mer än att Nellie rymde kl. fem i morse för att hitta sig en partner ...
Löptik säger jag bara ;) hehe. Resten av dagen har jag chillat i soffan och kollat på greys anatomi avsnitt. Andra har sommarjobb, mitt jobb är att ta det lugnt. Ett jobb som för det mesta är rätt skönt men lite långtråkigt i längden. Jag försöker peppa mig själv med att det bara är ett sommarjobb som tillslut kommer att ta slut ;)

Va ute och körde lite med pappa nu på kvällen också! Det är ju så extremt kul! Idag kom jag upp i hela 60km/h :D Haha och grejen va att jag var helt övertygad om att jag var uppe i minst 100 ;) så jag börjar skrika och garva om vart annat och ropar till pappa: vi måste va uppe i minst hundra nu!! Jätte nöjd med att jag klarade av en så hög fart! Varpå pappa vänder sig mot mig och säger i lugn (läs uttråkad!) röst: det är bara 60. Vilken flopp! -_- haha jaja jag är nöjd i alla fall :D ;)



Kommentarer
Mathilda

Hahahah åh vad söt! :D jag va likadan!! Vänta bara tills du får testa att gasa och sedan tokbromsa på grusväg! Det ÄR kul!



Jag skulle hellre ligga och vila med dig än att jobba! Skittråkigt! <33

2012-06-14 @ 23:00:23
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Mathilda

Sv: Jajamensan! Men nästa sommar ska du av bra och då ska vi hitta på roliga saker! <3

2012-06-15 @ 16:50:04
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Mathilda

Sv: Jag kollade idag och de var verkligen asbra!! Men va fan tänker Mona göra nu...?! <3



Btw så var godiset asgott ;) <3

2012-06-15 @ 23:53:25
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0