Till Middag Blev Det Lax :D

Idag var det jag som stod för middagen.
Och då blev det min favorit ingrediens, nämligen lax :D
Det jag lagade är dessutom super enkelt att göra.
Man gör bara så här:
 
Först steker man laxen i smör på båda sidor, och kryddar med salt och citronpeppar. 
När laxen börjar få färg klipper man ner gräslök så den får stekas lite i smöret.
 
Sen är det bara att hälla på grädde, röra runt, och låta det hela puttra ett par min.
 
 
Till laxen serverade jag kokt färskpotatis :D 
 
 


Kommentarer
Mathilda-There´s only one tree hill

Fy bubblan vad gott! :D <3


Jag vart lite sugen på att göra om min design med den här stilmallen jag med, så fin! Men då är det du, jag och Lisa ;P <3

Svar: Super gott! :D
Ja men de gör väl inge ;) <3
Charlotte

2012-07-13 @ 10:50:46
URL: http://othtjejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0