Softis

Idag softar vi ordentligt här hemma.
Jag har spenderat hela dagen i min rosa one piece, och Nellie i sin rosa sackosäck ;)
 
Ikväll kanske jag ska träffa en kompis en liten stund.
Jag är inne i en rätt deppig period just nu så så vi får se vad jag pallar med.
Anledningen till att jag deppar är för att jag tycker det är så oändligt orättvist att alla min kompisar som fyller 18år får börja gå ut och parta hela nätterna, och åka utomlands och gud vet allt. 
Och vad gör då lilla jag?
Jo jag som fyllt 18 och allt måste sitta inne och vänta på att tiden ska gå.
Den ända jag ska göra är att försöka gå upp i vikt ... kul liv man har :(
Visst det finns dem som har det värre,
men just nu känns det som om jag har det absolut värst.
 
 
 
 


Kommentarer
Mathilda

Älskling!!! Det är skit! Men tänk på alla pengar du sparar ;) <3 Vi tar igen det! Fattar att det är aptråkigt och suger men vi tar igen det, sen när du orkar så det blir roligt på riktigt! PUSSAR och KRAMAR i tusental! <3 <3 <3

Svar: tack snälla sötaste! älskar dig <3 <3
Charlotte

2012-07-11 @ 16:05:36
URL: http://othtjejen.blogg.se
Mathilda

Vad fin design du har förresten! :D <3

Svar: tack! :D <3
Charlotte

2012-07-11 @ 16:06:19
URL: http://othtjejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0