Fredagen den 13:e

Hej!
Idag är det fredag den 13:e ... 
Och det klart att man ska råka ut för en massa skit oxå :(
Eller massa var väl att ta i, men min morfar hamnade på sjukhus vilket gjorde att våran mysiga familje fredag slutade med att jag fick va hemma och vakta hunden medans mamma och pappa spenderade eftermiddagen på sös. Det verkar inte vara nåt alvarligt med honom, men han är grymt förvirrad och svara helt knas på frågor.
 
Mamma och pappa bestämde sig tillslut för att de skulle gå ut och äta middag i alla fall så de fick nåt mys.
Och jag, som inte är så mycket för det där med att äta ute, blev åter hemma med hunden ...
Men nu har jag i alla fall lyckats locka hit två vänner som ska förgylla min fredag något.
 
Min middag blev inte allt för graciös ...
Men faktum är att jag är rätt såld på dem där köttbullarna, så det gjorde inget :P
 
 


Kommentarer
Mathilda-There´s only one tree hill

Åh mys! Tyvärr måste jag städa om ni ska kunna komma in här imorgon, hehe... men vi ses då :D <3

Och vad jobbigt med din morfar. <3

Svar: Jag förstår ;) <3
Ja ... det e lite b.
Charlotte

2012-07-13 @ 21:40:42
URL: http://othtjejen.blogg.se
moster

Du får tänka en vecka framåt...då blir det full fart i huset...då kommer tre st "surjämtar" så lite kul ska vi väl kunna hitta på.

Svar: hihi ja det tror jag nog allt att vi ska lyckas med ;)
Charlotte

2012-07-14 @ 10:19:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0