Aprilväder

Hej på er!
Trevligt väder vi har va? ;)
Typiskt aprilväder tydligen ...
Jag hoppas solen tittar fram snart
och värmer upp vår del av jordklotet., för det här är lite fööör kallt :P
Idag har jag bara varit i skolan på förmiddagen eftersom vi bara har engelska på eftermiddagen och läraren har sagt att jag kommer klara kursen även om jag inte är där :D Man ska ju inte jobba för hårt, eller hur? ;P
Efter lunch åkte mamma, jag och Nellie till Sea Hund och Katt.
Där köpte vi nytt hundschampoo, ett tävlingstecken och en ny leksak.
NU är tanken att jag ska träna till fysikprovet som är i morn ...
Vi får väl se hur jag gör med det, haha ;)


Åh va jag längtar till sommaren, och båten! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0