Andas ut

Hej på er!
Idag har jag varit på sjukhuset och vägt mig igen ...
Jag tror att det gick bra, men eftersom jag inte får kolla på vågen så vet jag inte huuur bra.
Men det blev ingen sond i alla fall :)
Hela veckan innan går jag och bara andas in känns det som. Jag spänner mig lixom och blir nervös inför varje sjukhusbesök. Men varje onsdag, i alla fall de gånger som det har gått bra,
så får jag en chans att äntligen få andas ut och bara släppa på alla spänningar.
Det e så skönt, och det ska njutas heeela dagen.
För jag vet att i morn är det dags att börja andas inåt igen ...

Nu har jag precis käkat middag, och idag blev det kyckling med klyftpotatis i ung :D
Nu sitter jag och klurar med matteläxan.
Inte helt lätt det här ...




Kommentarer
Mathilda

Fina du! Vi tar oss igenom det tillsammans! Alltid! Du är så duktig och jag är stolt över dig! Vi ses snart! :D <3

2012-04-19 @ 11:12:46
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Mathilda-There´s only one tree hill

Sv: <3333



Tack, ja det tycker jag!! :D Jätte mycket fint! <33

2012-04-19 @ 20:19:18
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0