Aj!

Just nu ser jag nog ganska kul ut ...
Halva ansiktet är bedövat och det ser ut som om jag har värsta snusen under läppen.
Varför är det så då?
Jo det ska jag tala om för er!
Jag hade en underbar date med tandläkaren i morse.
Det borde vara olagligt att boka in tider för ungdomar på ett lov,
kvart över åtta :O
Och när jag ligger där, halvt som en zombie,
så får den snälla tandläkaren för sig att vi ska laga två djupa hål.
Nu börjar bedövningen släppa oxå ... och om jag inte misstar mig helt
så kommer jag nog få leva på soppa dem närmsta dagarna :/
Tack snälla tandläkaren! :D




Kommentarer
Mathilda-There´s only one tree hill

Hahaha :D <3

2012-04-15 @ 16:07:02
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0