Mitt i städartagen

Springer runt och julstädar som en galning här!
Det finns ju en del grejer att ta reda på så det lär nog ta en stund e jag rädd.
Igår stog jag hela eftermiddagen och bakade vörtlimpa,
och på kvällen åkte jag iväg för att laga en tand.
Jag tror den där tandläkaren hade fått nya borrar och ville testa alla ... seröst!
Men men, nu e det snyggt och fint :D
Nu ska jag fortsätta städa hära .. men jag lägger upp receptet på limpan sen.
Vill man ha julstäming i form av lukt så e det ett hett tips att baka sånna :D


Såhär har jag lust att göra nu ... men tyvärr så är det nog bara hundar
som får lyxa till det med att sova middag ;)


Kommentarer
Mathilda

Haha "ville testa alla" haha, du är sööööt :D<3

2011-12-23 @ 18:01:37
URL: http://othtjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0